Op grote voet

Nieuwe portretfoto’s prinsesjes

Op grote voet

Zij, kennen het ware geluk niet.
Zij, wisten niet wat leven is noch inhield.
Zij, kenden geen waarheid der kennis.

Er zijn mensen, die weten
de werkelijke waarde
van het gesproken noch van het geschreven woord
niet.

Het ware is eenvoud
als eenvoud
enkel waarheid is.

Ik dien mijn volk.
Een volk wereldwijd.

Ik heb gediend in dit land, maar het Land dient mij niet meer.
J. Withuis mag ik uitermate complimenteren, aangezien historici
het altijd beter denken te weten.

Het is ook fijn, dat elke Rembrandt naar het buitenland
gesluisd wordt voor een paar miljoen ontdoken belasting tokkies.

Ik ben blij, dat ik mijn gehele leven schoenmaat nr. 38 zal dragen.

Het vieze, vuile, donkere zweet van doden te Argentinië
zal de laatste grens zijn, die ik pertinent weiger te overschrijden.
Respect is een woord dat verschoten is.
Op de boterhammetjes met hagelslag kleven de jammerende moeders
maar in Hollandia is alles en iedereen dan ook welkom … .

Amen, De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans
The Religion Of The Blue Circle

“Your blood is not my blood.”
Petra Hermans and Albert Einstein are laughing together
about all the relativity in the universe.

A Way Without Return.

De Aartsengel Gabriël
Jan Goossens en Miet Weijters

Sommige mensen zijn nou eenmaal zo geboren;
die kunnen daar verder niks aandoen. Zwak.

Ik word altijd een beetje misselijk van den mensch
die een vak niet verstaat maar enkel prutswerk blijft leveren.

Plagiaat kan je maar beter plegen, alsof, het allemaal
nooit is gebeurd, Winterkoninkje.

Hooghartigheid leeft in de waan van de dag.
Beatrix solliciteert ervoor om te worden kort gewiekt.
Pure uiterlijkheden dachten te kunnen parasiteren
op ware schoonheid.

“Het geluk kan nooit ofte nimmer worden gebouwd,
op het ongeluk van een ander mens.”

Babaji
God

Voorbereidingen tot emigreren worden getroffen.
Uiteindelijk zal ik mij van de Nederlandse nationaliteit ontdoen.
Nooit meer Nederland.
Ik keer jullie allen de rug toe. Voor altijd.

Vanuit de geestelijke aard gaat dit alles niet worden geaccepteerd.

2 December 2016

© 2016 Petra Hermans

220px-queen_beatrix_during_swearing

© 2017 Bas Haan – De rekening voor Rutte

ZweedseVlag

 

Leave a Reply

