Levensgeluk

cwlzdtjweaeggef

Foto : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

Levensgeluk

Eeuwen.
Hoe lang, hóe lang heb ik wel niet naar dit punt toegewerkt?

In de stilte der geest kent alleen het hart haar waarheid.

Een opdracht. Een leven. Een begeleiding.
Een missie. Een visie. Een leiding.

Een rust. Een stilte. Een vrede.
Een harmonie. Een evenwicht. Een toewijding.

Een overtuiging. Een liefde. Een liefhebben.
Een schrijven. Een dichten. Een doorgeven.

Ik ken een groot levensgeluk in me.
Ik ken het mijn hele leven lang al.
Het is het geluk van mijn leven.

Zo ontzettend dankbaar voel ik me
zo ontzettend tevreden met wie ik ben
volledig gelukkig met mijn taak, leven en persoon.

De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans
The Religion Of The Blue Circle

Babaji

16 december 2016 – 17 december 2016

Als resultaat van mijn werk, belangeloos voorbeeld tot de mensheid
werd ik toegelaten tot de Hoogst Geestelijke Orde, waarvan er nu reeds
12 leden zetelen.

Amen

© 2016 Petra Hermans

Illustratie : The Religion Of The Blue Circle

cxi5jisuuaegrla

 

