Genadeloos

cwl0lzjxgaeltgk

Foto : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

Genadeloos

Bedenk, wel, nu, dat als mevrouw Hermans boos is,
zij zich nog altijd weet te beheersen.

Ik kom uit een sterk geslacht van voorvaderen.
Daarvan ben ik de sterkste.
Ik ben het altijd geweest.

Mijn voorvaderen heb ik zien vechten
voor hun dagelijks bestaan.
Er werd gewerkt voor de kost.

Mijn voorvaderen verdroegen hun pijn in stilte
en door stilte.
Zij waren geen marihuana aan het blowen in groepsverband.

Godzijdank, zag en zie ik
hun groots voorbeeld
nog altijd voor me.

Het is, dat ik mij graag in hen
allen
zal blijven herkennen.

Zoals zij mij
ook allen
in volledige dankbare waardigheid

hebben erkend.

Genadeloos.

De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans
The Religion Of The Blue Circle

Babaji

Jan Goossens en Miet Weijters

19 december 2016

© 2016 Petra Hermans

Te Tilburg, is het niet noodzakelijk nog langer wiet te kopen.
De lucht komt je overal tegemoet gewaaid.

Illustratie : The Religion Of The Blue Circle

cxi5jisuuaegrla

