Ondefinieerbaar

cz9mqhaxcaaydta

Ondefinieerbaar

Ik ben
ik was
dan zo’n soort
van zo’n soort…

die totaal ondefinieerbaar, is.
Die volslagen en volledig ondefinieerbaar
schijnt te zijn.

Geen enkel mens
geen enkele historie
geen enkel dier

zou mij gelijken.

En dat is maar goed ook.
Dat is goed ook.

Het is goed, dat ik draag
dat ik verdraag
en weet, door te dragen,

hetgeen mij gevraagd werd.

De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans
The Religion Of The Blue Circle
Worldpoet 546
Babaji
God

Nederland,
Tilburg,
23 December 2016, 44 jaar.

Het kleine, het tedere raakt de mens.

Beschimping werd schaamte.
Zegevieren tekent de mens, die het leven
weet te sieren.
Met respect voor de waarde van het leven.
Liefde is mooi
als ze stil,
ademt
tussen 2 mensen.
Een reden om niet weg te gaan
en nooit meer terug te keren
tot een oppervlakkig bestaan.
De waarheid van mijn gevoel
spreekt haar boekdelen via stilte.

(H.K.)

© 2016 Petra Hermans

Foto : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

cv4zmonwyaet3wh

