Achterlijke Kerel

cruijff3dprinting

Foto 1 : Johan Cruijff

Achterlijke Kerel

Je had het voetbal beter aan een ander kunnen overlaten.
Laat staan, die bekrompen achterlijke beweringen van je.

Nee, laat maar.
Nederlanders.

Nederlanders én voetbal.
Voetbal zonder Nederlanders.

Ziel verkopen in de naam van geld;
iets anders heeft er nooit geteld.

Ik mag, nou onderhand, wel zeggen, bekennen
dat ik me schaam.

Ik schaam me.
Voor jou én jouw soortgenoten.

Nee, bedankt.
Bedankt, Johan.

Ik heb er schoon genoeg van.
Van dat potje voetbal.

1 Nadeel.

The Religion Of The Blue Circle
De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

God

24 december 2016

© 2016 Petra Hermans

“Nederland, Oh, Nederland!!!”

Foto 2 : Johan Cruijff

cid196967_cid196395_legacy-mu_cruijff_1180x885_1180x885

