Visie op het leven

cv4nynnwiaep6f_

Foto : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

“Er zijn dagen dat ik me erg gelukkig voel, met wie ik ben.
Vandaag is zo’n dag.”
Petra Hermans
Nederland, Nuenen,
11 oktober 2017

Visie op het leven

Ik leef naar de visie die ik uitdraag.
Het is geen kwestie van geloven.
Het is geloof.

Ik leef naar de liefde die ik leef en beleef.
Een heel leven vol van leven.
Een belevend leven.

De inspiratie die tot mij komt
geeft voldoende inspiratie
tot een gehele mensheid.

Een kwestie van kiezen.
Een kwestie van keuzes maken.
Prioriteiten stellen.

Één keuze.
Één toewijding.
Een toonbeeld.

The Religion Of The Blue Circle
De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

Worldpoet 546
Babaji
God

Nederland, Tilburg,
28 december 2016

© 2016 Petra Hermans

Illustratie : The Religion Of The Blue Circle

cxi5jisuuaegrla

 

