Land op Orde

erik-akerboom

Foto : Erik Akerboom

Land op Orde

Ik kom u binnenkort bijstaan, mijnheer Akerboom.
In feite, doe ik dat altijd, sinds ik u mag bewonderen.

Ik kom u, per direct, helpen.
Geen probleem.

Er ligt, hier binnen, een persoonlijk set met naalden.
Twee kleuren inkt.

Ik ga uitermate efficiënt te werk.
Gelijk, u, zeg ik, waar het op staat.

Uw uitstraling, uw houding en kordaat optreden
doen hier, in mijn ziel en woning, een graad van verwondering ontstijgen.

De klus is zó geklaard.
In uw handen.

De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans
The Religion Of The Blue Circle
Worldpoet 546
Babaji
God

Amen

3 januari 2017
© 2017 Petra Hermans

Ik twijfel aan uw slagen.
Het is te ongeloofwaardig voor de waardige stilte.
Dhr. Mark Rutte heeft niet alleen zichzelf, klem weten
te zetten tegen de muur.

Foto : Erik Akerboom

erik-akerboom

 

