Hittepetitje

cxwwtugveaakk7x

Foto Één : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

Hittepetitje

Ik kom uit één hittepetitje familie.
Ik kom, zelfs, jawel, uit twee hittepetitje families.
En daarvan, ben ik, de àllerergste!

De mensheid is ermee gezegend.
Vast wel. Vast en zeker.
Vooral dat laatste.

Ik ben zelfs, zo’n erge hittepetit
dat ik mij kan inhouden en bedwingen
ofschoon ik goed uit elkaar kan klappen.

Een zachtaardige hittepetit, dat wel, gelukkig.
Het scheelt een hoop en niet alleen voor mijn eigen persoonlijkheid.
Als ik nog in de mogelijkheid wil staan, om over één mogelijkheid te beschikken.

De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans
The Religion Of The Blue Circle
Worldpoet 546
Babaji
God

Nederland, Tilburg,
6 januari 2017

© 2017 Petra Hermans

Mijn opa Petrus Hermans stond met 8 jaar op zijn klompjes achter de ploeg.
Scholing was er helaas voor hem niet bij.
Bij mij is er onderscheid te maken, tussen boos zijn, laaiend, lichtelijk ontdaan,
link, poepielink, pislink, bloedlink, loeiboos en in staat van ontploffing zijnde.
Verder bestaat er voor mij een schemergebied, waarvan de mensheid
geen weet zal hebben.
Gezien mijn hoog verantwoordelijkheidsgevoel zal ik dan ook alles inzetten,
wat in mijn spirituele mogelijkheden en krachten ligt, om de mensheid
zo goed mogelijk te sparen.

Mijn opa Jan Goossens staat bijna op geen enkele foto lachend.
Het is bijzonder kenmerkend voor het vertrouwen wat tussen ons aanwezig is.

Het is goed, mij niet te kennen
wanneer ik één kaars lijk te verliezen.

Ik was altijd al op weg.
Serieus, gelukkig, toegewijd, liefdevol,
open en vol van vertrouwen.

A juicy mix by Hermans and Goossens,
Petra Cecilia Maria Hermans.

Foto Twee : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

cxwwtugveaakk7x

Foto Drie : Michael Andreas Helmut Ende

michael-ende

 

 

