Aan mijn zijde

c1ln7lkw8aauwz4

Foto : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

Aan mijn zijde

Wederom, was het geluk
geheel aan mijn zijde.
Wederom, was de eer
geheel aan mijn zijde.

Mensen, overal en nergens
vroegen mij
of het verhaal
goed zou aflopen.

Ik wist het eind van het verhaal reeds.
Het was gekend.

Wederom, was het geloof
aan mijn zijde.
Wederom, was het onvoorwaardelijk
voorbeeld geheel vanuit mijn zijde.

Aan mijn zijde streden
de krachtigste en sterkste Engelen Gods.
Aan mijn zijde streden
de waardigste mensen, ooit.

Ik mag u allen, nu dan ook
geheel volledig gelukzalig verklaren
dat de eer, het leven, de toewijding tot u allen
geheel vanuit mijn zijde op u was gericht.

Met een goede inborst is het goed strijden
voor een goede winst.

En niets, niets anders als dat.

Dank U God

De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans
The Religion Of The Blue Circle

Greet S. Kuipers

Mijn speciale dank gaat uit naar álle inwoners van het dorp Nuenen,
gelegen in Noord-Brabant, Nederland

a-ha – The Sun Always Shines On TV

Babaji
God

Nederland, Tilburg,
8 januari 2017

© 2017 Petra Hermans

Illustratie : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

taking-a-bow-profile

