De steigerende wereld

cxghirnuuaa4x2a

Foto : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

De steigerende wereld

Ik zie, ik zag en bezag mijn wereld.
Ik draag zorg, ik waak en neem afstand.

Mijn hele leven heb ik al dezelfde visie
die krachtiger wordt met iedere seconde.

Het is een gave, het is een gegeven
een geven, doorgeven en voortdurend vergeven.

In mijn stilte, harmonie en vrede
zie ik de waarheid van de huidige wereld.

Ik prijs mezelf gelukkig met alle gaven, kwaliteiten
die mij zijn meegegeven vanuit een harmonie der geboorte.

Ik voel mij erg dankbaar, dat ik mijn harmonie
mag geven aan een wereld die kapotgaat aan de disharmonie.

De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans
The Religion Of The Blue Circle
Worldpoet 546
Babaji
God

9 januari 2017

Een volk dat zichzelf voorbij schreeuwt, heeft nooit,
leren luisteren.
Het is altijd de moeite waard, om het gewicht van de ziel

weg te gooien. Voor altijd.

© Petra Hermans

Illustratie : The Religion Of The Blue Circle

cxi5jisuuaegrla

