Kroongetuige

cwlzdtjweaeggef

Foto 1 : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

Kroongetuige

Al draagt een aap een gouden ring,
het is, en blijft, een lelijk ding.

Het is mijn kunst, altijd al geweest
om alle touwtjes in handen te hebben.

Het is de kunst, om een openbaring te geven
op het juiste moment, de juiste plaats
en via de juiste wijze.

Afbraak is enkel afbreken
vanuit de eigen houding.
Een wandaad.

Iemand geestelijk en lichamelijk afranselen
verdient nooit een ereprijs.

De zielige kortzichtige bekrompen
armzalige zieltjes konden niet verder reiken.
Zij verkochten het hart met de ziel.
Voorgoed. Voor altijd.

Het verkopen van het geweten, duurt,
meestal langer dan 1 leven.
Het betreft niet alleen één leven… .

Het zwakste van het zwakste.
Het laagste van het laagste.

Zielloos, harteloos en gewetenloos
zijn woorden die de waarden
nooit kenden.

Er dient zich altijd een uitstekende gelegenheid aan
om zich te bevrijden van een goede boodschap
met het juiste en beste resultaat.

Het heeft gediend
voor wat
het waard was.

Ik weet, verder niet
dat ik belangrijk ben.

Er is een tijd
van komen en gaan.

Ik laat jullie,
maar denken, dát
jullie goed bezig zijn.

Ik, ben, nooit belangrijk, geweest.
Het was het waard.

The Religion Of The Blue Circle
De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans
Worldpoet 546
Babaji
God

Met dank, aan : Wim en Karina van Woezik-Dirkx, mijn verblijf in Nuenen.
Met héél veel dank aan : Wiljery Gregorius, mijn eerste bodyguard.

Nederland, Tilburg,
10 januari 2017

© 2017 Petra Hermans

Foto 2 : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

cv4nynnwiaep6f_

 

