Wereldzaak

ctsbeprwiaauusj

Foto : De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

Wereldzaak

Het is een zaak van de wereld
mijn zaak.
Het is een hoofdzaak, mijn wereldzaak.
Een kwestie van de allerhoogste prioriteit verlenen
aan dat wat mij het sterkst beweegt.

Er waren tijden, dat ik moe was.
Er waren tijden zonder tijd.
Die tijd is voorbijgegleden, zonder
dat ik er erg in had.
Een tijd van een tijd.

Er breekt een tijd voor mij aan
dat deze wereldzaak voortaan wordt gerealiseerd
in de openbaarheid van de vertegenwoordiging
der missie en toewijding tot de realiteit in spiritualiteit.
Een prachtige zaak!

The Religion Of The Blue Circle
De Religieus Leidster Petra Cecilia Maria Hermans

Worldpoet 546

Babaji
God

Nederland, Tilburg
11 januari 2017

Alleen weet ik mij te herkennen in mensen
met liefde voor het leven in het oneindig universum.

In het kader van wereldwijd corruptie sta ik dan ook volledig,
achter de Rabobank, ING en de ABN AMRO om via goed bedoelde doelen
de doden van drugscriminaliteit te sponsoren.
Ik weet nergens niks van en zij ook niet. Zo gaat dat al eeuwen.
Eindeloos genieten… .
Zuurpruimpjes zijn de joviale jongens behalve als het geld op is.

Voor hetzelfde geld(t) was ik jullie, slavendrijvers, allemaal nooit
tegengekomen.
Op één enkeling, na, dan.

© 2017 Petra Hermans

Illustratie : Roze Rozen

len-busch-gracia-spray-rose

